top of page

Odcinek 13


W POPRZEDNIM ODCINKU: Czarodziejki za pomocą mocy Enchantix weszły do magicznego klucza Zenithu. Niestety w środku czekały na nie Trix, które rozpoczęły zniszczenia i zabrały śrubę, która wprawiała kołowrotek w ruch. Winx dzielnie walczyły i wygrały. Śruba wróciła na miejsce, a rodzina królewska i cały Zenith są znowu bezpieczne.



ALFEA: Winx wróciły z Zenithu. Rozmawiają o swojej kolejnej misji.


Bloom: Musimy wreszcie przywrócić magię na Domino! Layla: Zgadzam się. Planeta jest już zbyt długo pozbawiona magii. Musa: Ale co możemy zrobić? Stella: Na pewno jest jakiś sposób by to zrobić. Trix nie mogły zabrać tej magii na zawsze. Flora: Stella ma rację. Trix i Darkar potrzebują tej mocy do czegoś, mają jakiś plan o którym nie wiemy. Bloom: Niestety, nie mam pomysłu do czego mogły by jej użyć, lecz taka potęga na pewno do niczego dobrego. Stella: Z Trix wszystko jest możliwe. Tecna: I to jest martwiące, bo one mogą wymyślić dosłownie wszystko. Bloom: Ja naprawdę myślałam, że w Icy zakwitło jakieś dobro. Stella: Myliłaś się. Każdemu się zdarza. Layla: Stello… Stella: No co? Nic złego nie zrobiłam. Bloom: Spokojnie, widocznie mi się wydawało. Musa: Coś musimy być na rzeczy. Tyle magii może być potrzebne do jakiegoś naprawdę strasznego zaklęcia. Layla: Co jeśli oni chcą znowu otworzyć portal do świata mroku? Tecna: Jest to możliwe, więc musimy mieć to na uwadze i spróbować odkryć ich mroczne plany, ale na razie skupmy się na Domino. Musa: Co proponujesz Tecno? Tecna: Chodźmy do Faragondy, może ona coś wymyśli, albo chociaż pomoże nam wpaść na jakiś trop. Layla: Dobry pomysł, poszukajmy jej w gabinecie. Stella: Chwilka… Tecno, czy mogę cię o coś zapytać? Tecna: Śmiało, Stello! Stella: Jak to się stało, że twój ojciec włada Zenithem? Jeśli to nie zbyt osobiste. Musa: /szeptem/ Wow! Stella po raz pierwszy uszanowała czyjąś prywatność. Layla: /szeptem/ Robi postępy. Tecna: Poprzedni władca planety – król Krajos zmarł na chorobę, którą na Zenithcie zwią „Diabetes”, u nas to po prostu grypa. Trzeba pamiętać, że tam są inne temperatury, więc łatwo o chorobę. I wtedy żona, zmarłego już władcy, królowa Lila, poparła mojego ojca. Do wyboru był on lub robot Krajosa. Następnie mieszkańcy Zenithu zdecydowali, że to Elektronio będzie nowym królem. W ten sposób jestem teraz członkiem rodziny królewskiej i księżniczką Zenithu. Bloom: I następczynią tronu! Tecna: Na chwilę obecną tak. No chyba, że urodzi się chłopiec, a władzę przejmować będzie w wieku dojrzałym, czyli według prawa Zenithu w wieku 16 lat. Stella: Dziękuję, Tecno! Tecna: Teraz chodźmy.


DYAMOND: Trix rozmawiają o swoich planach.


Darcy: Mamy coraz więcej magii. Jesteśmy już o krok od uwolnienia Sapphire. Icy: Tak, ale musimy uważać. Darkar nie może się dowiedzieć o naszych planach względem niego i pamiętajmy o Winx, które prawie zawsze niszczą nasze plany. Stormy: Poradzimy sobie! Darkar niczego się nawet nie domyśla! Darcy: To racja, był taki potężny a teraz jest niczym. Icy: Może i nie jest tak potężny jak kiedyś, ale i tak uważajmy na niego. Teraz pomyślmy co zrobimy z Winx. Darcy: Wymyślmy coś co je wreszcie zniszczy! Mam ich serdecznie dość! Są wszędzie tam gdzie my! To już się robi nudne. Stormy: Po prostu nie umieją bez nas żyć. Bez nas nie miałyby co robić. Darcy: Przyznam ci rację Stormy, wtedy ich życie musiałoby być jeszcze gorsze niż teraz. Stormy: Dzięki nam ich życie jest urozmaicone o epickie walki. Icy: Dość tej gadaniny o ich życiu, mamy się ich pozbyć, a nie myśleć co robią na co dzień. Stormy: Nie wiem jak wy, ale mnie się pomysły skończyły. One zawsze maja łatwiej, jak nie jakieś nowe transformacje, to ktoś im pomaga. Darcy: To są czarodziejki, one są kojarzone z dobrem i wszystkie słodkie, małe istotki im pomagają. Icy: Naprawdę rozmawiamy o tym jak wyglądają i kto im pomaga? Darcy: Przyznaj, że gdy my już prawie wygrywamy to zjawiają się ich chłopaki i w tych śmiesznych ciuszkach pomagają im i wtedy przegrywamy. Icy: No tu jest racja, ale nie możemy się przez to poddać. Tu chodzi o moją siostrę! Stormy: Icy nikt nie mówił o poddawaniu się, my tylko mówimy jak jest prawie zawsze, i że czas to w końcu zmienić. Darcy: One muszą kiedyś przegrać i nastąpi to już niedługo.

/Wchodzi Darkar, lecz Trix go nie zauważają/

Stormy: Nasza puszeczka na magię nam nie zagraża, więc możemy zająć się tymi natrętnymi Winx. Darcy: Puszeczka? Takie zdrobnienia względem Darkara? Stormy, nie spodziewałam się. Hahahahaha... Stormy: Bo jest taki żałośnie słodki w tym swoim przekonaniu co do nas. My chcemy go wykorzystać i odesłać a on nawet nie ma o tym pojęcia. Darcy: Hahahahahha... Icy: Siostry dość tych żartów! Darkar w każdej chwili może tu wejść i to usłyszeć. Musimy być dyskretniejsze. /Trix odlatują. Darkar wychodzi z ukrycia i kieruje się korytarzem. Myśli o tym czego się dowiedział/ Darkar: A więc to jest ich plan! Mogłem się domyślić, ale z tymi głupimi wiedźmami zawsze prędzej czy później można się wszystkiego dowiedzieć. Chcą mnie wykorzystać tak jak ja je kiedyś. Muszę przyznać, że nawet niezły pomysł. Jednak ten plan może mi się do czegoś przydać. Ja robię im za tą "puszkę", więc cała magia jest we mnie i mogę z nią zrobić co chcę. Nie będę ich jednak od razu zdradzał, nie opłaca mi się to. Nadal będę kolekcjonował magię, jednak nie uwolnię jej wtedy gdy Trix będą potrzebowały. Zabiorę ją dla siebie i dzięki niej ponownie otworzę portal między Magicznym Wymiarem a światem mroku. To jest świetny plan. Mam jednak nadzieję, że do tego czasu Trix jeszcze się na coś przydadzą i zniszczą Winx, bez tych śmiesznych czarodziejek będzie o wiele prościej.


GABINET FARAGONDY: Winx rozmawiają z Faragondą.


Bloom: Pani Dyrektor, może pani ma jakiś pomysł jak przywrócić w końcu magię na Domino? Faragonda: Niestety dziewczyny, ale nie wiem za dużo. Stella: Znowu nie wiadomo zbyt wiele. Już kiedyś mówiłam jak to mnie denerwuje. Musa: Sposób na pewno jakiś jest, tylko my jeszcze go nie znalazłyśmy.

/Wchodzą Daphne i Roxy/

Bloom: Zaprosiłam Daphne i Roxy. Może one pomogą nam dowiedzieć się czegoś więcej. Faragonda: Dobry pomysł. Daphne: Dzień dobry! Roxy: Dzień dobry! Faragonda: Witajcie! Chodźcie tu i poszukajmy wreszcie jakiegoś rozwiązania. Roxy: Nadal nic nie macie? Czegokolwiek? Stella: Nie denerwuj mnie jeszcze bardziej! Roxy: Coś się stało? Flora: Nie martw się. Stella, po prostu nie znosi gdy okazuje się, że niczego nie wiemy i nie mamy jak pomóc i całkowicie ją rozumiem. Layla: Mnie też to już zaczyna irytować. Daphne: Więc bierzmy się do roboty. Na Domino nie dzieje się zbyt dobrze. Planeta bez magii nie wytrzyma zbyt długo, a Domino jest coraz dłużej jej pozbawione. Bloom: Więc spieszmy się. Może najpierw przypomnijmy sobie naszą walkę z Trix na Domino. Layla: Walcząc z nimi nie zauważyłam niczego dziwnego. Wyglądały tak jakby zaatakowały Domino tylko by zniszczyć zamek i pozbyć się Oritela i Marion. Musa: Layla ma rację, gdy Valtor kradł moc z jąder to wysyłał pochłaniacze, a na Domino nie widziałam ani jednego. Tecna: Prawda! Magia z Domino tak jakby po prostu odpłynęła bez bezpośredniego dotykania jądra. Roxy: Czy to możliwe, że Trix udoskonaliły tajniki połykaczy Valtora? Faragonda: To jest bardzo możliwe, lecz nie znam zaklęcia, które mogłoby to zrobić. Daphne: Chodźmy do biblioteki i poszukajmy w księgach jakiejkolwiek wzmianki o czymś takim. Faragonda: Chodźmy.


DYAMOND: Trix rozmawiają.


Darcy: To jak ukradłyśmy magie z Domino było naprawdę zabawne. Winx nawet nie pomyślały o tym co zamierzałyśmy. Stormy: Ja tam się zdziwiłam, że najlepsza obrończyni Domino nie wyczuła tego. Darcy: Racja, dlaczego ona nie zdała sobie z tego sprawy. Icy: Naprawdę nie macie o czym rozmawiać? To już było dawno. Darcy: Icy wyluzuj i tak na razie nie mamy żadnego planu na pokonanie ich to przynajmniej pośmiejmy się z nich. Stormy: Pamiętam jak Bloom stwierdziła, że w tobie Icy tkwi jakieś dobro. Icy: Nie przypominaj mi. Darcy: A może w tobie naprawdę tkwi dobro? No chodź na przytulaska! Icy: Darcy! Co ty robisz? Darcy: Szukam w tobie dobra! Hahahahha… Stormy: Hahahahah… Icy: Bardzo śmieszne! No dobra może trochę. Darcy: Widzisz, rozluźniłaś się. Wyjdzie ci to na dobre. Dzięki temu może wpadniemy na jakiś świetny pomysł. Icy: Nie wiem czy to pomoże na wymyślanie jakichś planów, ale spróbowałaś. Stormy: Ale w jesteście słodkie! Dajcie mi chusteczkę bo chyba się rozpłaczę. Icy: Stormy bardziej ci się przyda kurtka. Śnieżyca! Stormy: No daj spokój! Brrr.. Darcy: Trzeba było się nie śmiać. Icy: Ty też dostaniesz! Darcy: Ja? Za co mi się oberwało? Brr.. Icy: Tak po prostu! Hahahha… Stormy: Bardzo śmieszne, ja tu marznę!


BIBLIOTEKA W ALFEI: Winx szukają informacji o zaklęciu, które Trix mogły by użyć do wykradania magii.


Layla: Coraz bardziej rozumiem sfrustrowanie Stelli. Tu nic nie ma! Stella: Miałam to właśnie powiedzieć. Tu nic nie ma! Tecna: To jest bardzo dziwne, że żadna księga w ogóle nie wspomina o czymś takim. Flora: Tecna ma rację, nigdzie niczego nie ma to podejrzane. Musa: Nie powiedziałabym, o mocy Starlix też nie było nigdzie napisane. Layla: Prawda, ale to co zrobimy? Bloom: Nie mamy zbyt wiele opcji, a tak dokładniej to na razie nie mamy żadnej opcji. Stella: Mamy jedną, którą właśnie wymyśliłam. Flora: To podziel się nią. Stella: Nie wiem czy wam się spodoba... Layla: Jeśli zadziała to warto spróbować. Stella: Musimy śledzić Trix. Musa: Co? Tecna: Jak? Stella: Nie wiem jeszcze dokładnie jak, ale wiedzę o tym zaklęciu mają tylko Trix, więc tylko dzięki nim możemy się dowiedzieć jak przywrócić magię na Domino. Bloom: Masz rację, ale jak będziemy je śledzić. Nie wiemy gdzie są. Tecna: Teraz pewnie są na Daymondzie i obmyślają swój następny krok. Musa: Niestety nie mamy jak się przedostać przez barierę i nawet jeśli wlecimy to Trix lub Darkar nas zauważą. Layla: Nie musimy ich śledzić tylko na Daymond, możemy podążać za nimi gdy bedą kraść magię. Tecna: Nie wydaje mi się to bezpieczne, wtedy musiałybyśmy im dać skraść magię przez co miałyby jej coraz więcej. Bloom: Jeśli nie będziemy mieć wyboru nie mamy innego wyjścia. Daphne: To może nie wystarczyć, powinnyście je śledzić cały czas, ponieważ ciężko będzie dowiedzieć się czegoś tylko gdy będą okradać planety. Stella: Więc musimy się podzielić. Flora: Jak to? Stella: Ja, Bloom i Musa będziemy razem, a Flora, Layla i Tecna razem. Jedna grupa będzie atakować a druga będzie śledzić Trix. My będziemy chronić wszechświat przed zagrożeniami, a wy zajmiecie się zbieraniem informacji. Flora: Dobry plan. Ale jak przedostaniemy się przez barierę? Tecna: Może da się na to coś zaradzić. Jeśli będziemy lecieć tuż za Trix może nam się udać przedostać przez barierę. Layla: Ale przecież one nas zauważą. Tecna: Nie zauważą, wydaję mi się, że istnieje zaklęcie, przez które staniemy się niewidzialne dzięki temu Trix nie będą nas widzieć. Bloom: Czyli mamy plan! Czas zająć się wprowadzeniem go w życie.



W NASTĘPNYM ODCINKU: Darkar opowiada Trix legendę o prastarych Połykaczach Mocy, którymi posługiwały się Prastare Wiedźmy przed zniszczeniem Domino. Tymczasem w sekretnej kryjówce, Winx rozmyślają nad kolejnym krokiem czarownic. Są przekonane, że podszepty Darkara wpłyną na ich dalsze działania. Tecna i Layla postanawiają eksperymentować i ulepszyć lokalizator, który informować ma czarodziejki o celu podróży Trix. Na Dyamondzie Sapphire odkopuje starą księgę, w której znajduje się informacja, że Połykacze zostały ukryte na planecie o nazwie Sagiza.


WAŻNE! Premierowe odcinki 2 połowy sezonu od 5 września - w każdy weekend o 17.00 i 17.10.

 

Logotyp przed czołówką: Wszelkie prawa autorskie oraz majątkowe pozostają własnościa wykonawcy tj. Krzysztof Tokarz, 27 Southwell Close, NoTTS, United Kingdom. Winx Forever Polska potwierdza, iż materiał używany będzie jedynie w celu własnej promocji, nie będzie używany do jakiejkolwiek opcji zarobkowej, tj. sprzedaży podmiotom trzecim itp. Zgodnie z ustaleniami, Winx Forever Polska dołoży wszelkich starań, aby informacje o wykonawcy wraz z podanymi odnośnikami zostały użyte do jego promocji.


Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use! Klub Winx™ ©Rainbow Srl 2003-2020 • Wszystkie prawa zastrzeżone • Serie stworzył Iginio Straffi • www.winxclub.com

416 wyświetleń1 komentarz

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Odcinek 12

Odcinek 11

Odcinek 10

bottom of page