top of page

Odcinek 2


W POPRZEDNIM ODCINKU: Winx rozpoczeły przygotowania imprezy urodzinowej dla Roxy. Tymczasem wiedźmy Trix wpadły na nowy plan, który ma je przybliżyć do odczarowania Sapphire. Postanawiają uwolnić Darkara. Kiedy Winx się o tym dowiadują, transformują się w Butterflix i lecą powstrzymać Trix.


CHMURNA WIEŻA:

Darcy: Stormy, wstawaj!

Stormy: Grr… Zapłacicie za to. Nie pozwólmy im lecieć za Icy.

Musa: Musimy ją złapać, zanim znajdzie Dziennik.

Layla: Racja, ale te dwie nie pozwolą nam stąd wyjść.

Bloom: Zaatakujcie je razem, a ja spróbuję się wymknąć.

Musa: Robi się, dziewczyny, razem! Magiczny Rezonans!

Flora: Cios Liści!

Layla: Śruba Morphixu!

Tecna: Pryzmatyczny Promień!

Stella: Strumień Światła!

Darcy: Iluzjaa! Ha!


/Bloom nie udaje się uciec i polecieć za Icy/


Stormy: Nie tak łatwo będzie nas pokonać..

Darcy: To prawda, tym razem to my zwyciężymy.

Layla: Tym razem?

Musa: Właśnie. Mówicie to za każdym razem..

Stella: I za każdym razem wylatujecie z hukiem.

Flora: Hahaha, to prawda dziewczyny.

Bloom: Winx, uwaga!

Stormy: Grrr… Błyskawica! Ha!

Darcy: Powinnyście były ugryźć się w język. Iluzja!

Layla: Przysłona Morphixu!

Stella: Błyszcząca Tarcza!

/Layli i Stelli udało się ochronić przyjaciółki, oprócz Musy której tarcze nie zdążyły osłonić/

Musa: Aaaa!

/Musa upada na podłogę/

Bloom, Tecna i Flora: Muso!

/Dziewczyny podnoszą Musę/

Bloom: Nic ci nie jest Muso?

Musa: Wszystko dobrze. Tylko na tyle was stać?!

Tecna: I co robimy? Icy już pewnie znalazła księgę.

Flora: Chyba mam pomysł, Stello ty spróbuj oślepić Trix, my będziemy cię osłaniać. Wtedy zaklęcie pryśnie.

Bloom: Świetny pomysł Floro. Stello, zaczynaj.

Stella: Haha, dwa razy nie trzeba powtarzać, a zresztą moje ciosy i tak zawsze lecą w ich stronę, tak jak wtedy gdy...

Bloom i Tecna: Stella!

Stella: Ach! Już. Moc Wschodu Słońca!

Stormy: Ach!

Darcy: Nic nie widzę!

Layla: Leć, Bloom.

Griffin: Czekaj, weź kamień lokalizacji i pomyśl o Icy. Szybko ją złapiesz.

Bloom: Dziękuję.


/Bloom uaktywniła kamień i ruszyła/


Darcy: Ruda ucieka, leć za nią Stormy.

Stormy: Chętnie, ale nic nie widzę.

Darcy: Dobra, sama się tym zajmę. Iluzja!

Stormy: Ała, ale nie we mnie!

Darcy: To nie podchodź pod linie strzału.

Flora: Jeszcze sobie coś zrobią. Kwitnąca Bariera.

UKRYTA KOMNATA W CHMURNEJ WIEŻY: Icy wchodzi do komnaty, a Bloom dzięki mocy lokalizacji jest tuż za nią.


Icy: Ha! Mam cię. To była łatwizna, teraz tylko ją wziąć i przedrzeć się przez te kolorowe laleczki.

Bloom: Stój, Icy!

Icy: Och, to ty. Za późno i tak już mam Dziennik.

Bloom: Icy, proszę odłóż go. Porozmawiajmy.

Icy: Nie mamy o czym. Przyszłam tu tylko po Dziennik i nie zamierzam się nigdzie wybierać bez niego.

Bloom: Nie pozwolę Ci. Icy, jeśli jest w tobie chociaż odrobina dobra, proszę oddaj mi go.

Icy: Dlaczego zawsze wpadamy na was? Dlaczego chociaż raz nie możecie sobie odpuścić?

Bloom: Icy, proszę oddaj Dziennik.

Icy: Zejdź mi z drogi.

Bloom: Skoro nie chcesz go oddać po dobroci… Płonące Łuski!

Icy: Zamieć! /Icy ochrania się przed atakiem/

Icy: Lodowa Kula!

Bloom: Obrona - Aaaaa! /Bloom upada, Icy udaje się uciec/

Icy: Na razie, Bloom

GŁÓWNA SALA W CHMURNEJ WIEŻY: Icy wpada, szybko przemykając obok Winx.


Icy: Z drogi! Lodowa Kula!

Flora: To Icy!

Tecna: Chwila, a gdzie Bloom?

Icy: Szybko siostry, zmywajmy się stąd.

Stormy: Ledwo Cię widzę Icy.

Icy: Okej, dajcie mi ręce! /Trix łapią się za ręce/

Bloom: Płonące Łuski!

/Trix unikają ataku i uciekają z Chmurnej Wieży/

Layla: Bloom, nic ci nie jest?

Bloom: Nie, ale Icy uciekła z Dziennikiem.

Flora: Tym razem im się udało. Ale następnym razem odbierzemy im dziennik

Tecna: Pani dyrektor Griffin, po co im w ogóle ten Dziennik?

Griffin: Niestety dziewczęta nie mam pojęcia, ale na pewno do niczego dobrego.

Stella: Dziewczyny, chyba musimy już się ulatniać.

Flora: A co z Trix?

Tecna: I tak ich nie dogonimy, ani nawet nie wiemy dokąd lecą.

Bloom: Kiedy indziej będziemy musiały odebrać im dziennik.

Stella: To prawda, ale czy już nie powinnyśmy wracać do Alfei

Flora: Stella ma racje i tak nie możemy nic zrobić, wracajmy do domu.

Stella: Dziewczyny, nie chodzi mi o to, nie zapomniałyście o czymś?

Tecna: No tak, urodziny Roxy!

Layla: Szybko wracajmy do Alfei.

ALFEA:

Daphne: Tak, to postaw tutaj.. albo może w tamtym rogu.

Musa: Co tu się stało? Wszystko już gotowe.

Tecna: Po drodze skontaktowałam się z Daphne, czy mogłaby się zająć przyjęciem...

/Do Winx podchodzi Daphne/

Daphne: A ja i tak już wszystko przygotowałam.

Bloom: Siostro, jesteś wielka.

Flora: Wielkie dzięki, bez ciebie nie byłoby przyjęcia. A gdzie Roxy?

Daphne: Mirta zabrała ją na spacer, żebyśmy mogły wszystko przygotować i tylko czeka na znak, żeby wrócić z powrotem. Więc skoro już jesteście, pójdę do niej zadzwonić.

Bloom: Ok, jeszcze raz wielkie dzięki Daphne.

Daphne: Nie ma sprawy dziewczyny.

/Podchodzi Dyrektor Faragonda/

Faragonda: Witajcie dziewczęta, Dyrektor Griffin skontaktowała się ze mną, wiadomości mnie odrobinę zaskoczyły.

Flora: Bardzo Panią przepraszamy, nie dałyśmy rady

Faragonda: Nie przejmujcie się, znając Trix i tak niedługo wpadną i ich plan runie w gruzach.

Stella: To prawda, ale wciąż nie mogę uwierzyć, że udało im się uciec.

Layla: Mnie bardziej martwi po co im Dziennik, co one takiego planują…

Faragonda: Miałam was spytać o to samo, ale jak widać wy też się niczego nie dowiedziałyście.

Flora: Bloom, wszystko dobrze?

Bloom: Tak.. tylko.. ja naprawdę myślałam, że Icy się zmieniła, wtedy kiedy oddała nam Gwiazdę Prymarną..

Stella: My też tak myślałyśmy, ale jak widać Trix zawsze będą Trix.

/Do Winx i Faragondy podchodzi Daphne/

Daphne: Niedługo tu będą, a co do waszej misji.. nie przejmujcie się tym, Trix zawsze robią jeden krok w przód i ze 20 do tyłu.

/Grupa wpada w śmiech/

Musa: To prawda Daphne, jak nie dzisiaj to jutro.

Daphne: Prawie zapomniałam, Muso potrzebuje pomocy z Muzyką

Musa: Już myślałam, że nie zapytasz, chodźmy.

DYAMOND: Sala Tronowa Trix.


Icy: Nareszcie siostry, z pomocą Darkara uda nam się uwolnić Sapphire od klątwy.

Darcy: Icy, ufamy Ci w stu procentach, ale czy jesteś pewna, że chcesz wykorzystać do tego Darkara?

Icy: Ehh… nie wiem, ale jeśli pomoże to Sapphire, to zrobię wszystko.

Stormy: No to co, zaczynamy?

Darcy: Wiesz w ogóle jak to zrobić?

Icy: Nie do końca, ale z księgą na pewno nam się uda.

Stormy: Dobra, Icy, zaklęcie.

/Trix wypowiadają zaklęcie, dzięki któremu otwierają portal/

ALFEA: Przyjęcie urodzinowe. Wchodzą Roxy i Mirta.


Roxy: Nie Mirto, jestem zmęczona, od godziny ciągniesz mnie po lasach, a teraz jeszcze zaciągasz mnie…

Wszyscy: Niespodzianka!

Roxy: Co to jest?

Stella: Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin.

Roxy: Dziewczyny to wy to zrobiłyście?

Daphne: Tak, a zadaniem Mirty było odciągnięcie Cię od Alfei

Roxy: Wybacz Mirto za to narzekanie

Mirta: Nie ma sprawy. Następnym razem to któraś z was ją zabiera, a ja dekoruję salę.

Layla: Wybacz Mirto.

Roxy: Motywem przewodnim są paszczoły?

Bloom: Tak chciałyśmy, żeby było to coś związanego z twoją mocą i wpadłyśmy na to.

Tecna: A paszczoły powstały na Ziemi, po wprowadzeniu na nią magii.

Roxy: Jesteście wielkie, dziękuję wam.

Stella: To nic takiego, chodź otworzysz prezenty.. Proszę, ten jest ode mnie.

DYAMOND: Sala Tronowa Trix. Wiedźmy otworzyły portal, z którego wychodzi Darkar.


Icy: Lordzie Darkarze, Mroczny Feniksie, to dzięki nam powróciłeś do tego Wymiaru.

Darkar: Trix, pamiętam was. Uwalniacie mnie?

Darcy: Tak Lordzie Darkarze, jesteśmy do twych usług.

Icy: Niestety jesteś teraz bez swoich mocy, ale z naszą pomocą powrócisz do pełni sił.

Stormy: Lordzie Darkarze, ofiarujemy ci naszą pełną lojalność.

Darkar: Macie jakiś pomysł na przywrócenie mi mocy

Darcy: Tak, zrobimy to tak samo, jak zrobił to Valtor, będziemy latać po planetach i atakować je, żebyś mógł pochłonąć ich energię.

Darkar: Mówicie o Valtorze? Gdzie on jest?

Stormy: Ten nieudacznik? Nie potrafił wykorzystać swojej mocy i został pokonany przez Winx.

Darkar: Ochhh… te Winx! Już prawie o nich zapomniałem.

Icy: Nie przejmuj się tymi czarodziejkami, gdy dowiedzą się o twoim powrocie, to my je zatrzymamy, a ty będziesz mógł robić swoje.

Darkar: Magiczny Wymiarze! Mroczny Feniks powrócił!


W NASTĘPNYM ODCINKU: Czarodziejki dowiadują się od Twinkly, że mroczna energia wróciły. Wyruszają na Lumenię i o szczegóły proszą Doranę. Królowa nigdy wcześniej nie wyczuwała tak potężnych mrocznych mocy. Zleca Winx nową misję. Czarodziejki udają się do Gwiazdy Latarnii Morskiej, skąd lokalizują mroczną esencję na Dyamondzie.



 

Logotyp przed czołówką: Wszelkie prawa autorskie oraz majątkowe pozostają własnościa wykonawcy tj. Krzysztof Tokarz, 27 Southwell Close, NoTTS, United Kingdom.

Winx Forever Polska potwierdza, iż materiał używany będzie jedynie w celu własnej promocji, nie będzie używany do jakiejkolwiek opcji zarobkowej, tj. sprzedaży podmiotom trzecim itp.

Zgodnie z ustaleniami, Winx Forever Polska dołoży wszelkich starań, aby informacje o wykonawcy wraz z podanymi odnośnikami zostały użyte do jego promocji.


Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use! Klub Winx™ ©Rainbow Srl 2003-2020 • Wszystkie prawa zastrzeżone • Serie stworzył Iginio Straffi • www.winxclub.com

319 wyświetleń1 komentarz

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Odcinek 13

Odcinek 12

Odcinek 11

bottom of page