top of page

Odcinek 9



W POPRZEDNIM ODCINKU: Winx zostają odesłane do Oriona, który jako jedyny wie, gdzie znajdują się Magiczne Wrota. Przemieniają się w Cosmix i wyruszają na misję. Czarownice, które posiadają już dwie moce nie osiadają na laurach. Szukają kolejnego celu. Tymczasem Winx udaje się odnaleźć cel misji, a dzięki Layli zostają obdarowane mocą Starlix.



ALFEA: Winx planują w jaki sposób mogą świętować zdobycie mocy Starlix.


Flora: Zasłużyłyśmy sobie na ten dzień wolny. Musa: Racja! Wreszcie zdobyłyśmy moc Starlix i dzięki temu jesteśmy o krok bliżej do pokonania Darkara i Trix. Stella: Poszło i tak szybciej niż się spodziewałam. Bloom: Stello nic nie może przychodzić łatwo, gdybyśmy z łatwością zdobyły Starlix nie byłybyśmy tak zadowolone. Stella: Przyznam ci tutaj rację, ale i tak wolałabym żeby wszystko szło szybko i gładko. Layla: Macie może jakiś pomysł w jaki sposób spędzimy dzisiejszy dzień? Tecna: Nie myślałam o tym. Zawsze jak planujemy dzień wolny i tak zawsze zdarza się coś niespodziewanego i całe plany idą na nic. Musa: Miejmy nadzieję, że tym razem będzie inaczej. Więc macie jakiś pomysł? Flora: Może spędzimy ten dzień wspólnie, jakiś babski dzień. Layla: Wspólnie spędzamy cały czas, nie jest to zbyt dobry pomysł. Bloom: Zgadzam się z Laylą. Tecna: Porobimy coś co lubimy, ale osobno? Layla: Ten pomysł brzmi już lepiej, dawno nie miałyśmy czasu dla siebie. Stella: Ja mam jeszcze lepszy plan. Spotkajmy się ze specjalistami, już tak dawno nie miałyśmy czasu by się z nimi zobaczyć i po prostu porozmawiać. Bloom: Racja, prawie zawsze jak się widzimy to trzeba ratować wszechświat. Zorganizujemy jakiś wspólny piknik. Zgadzacie się dziewczyny? Flora: Ja jestem za! Tecna: Ok, może Timmy wymyślił jakiś nowy gadżet albo jakieś ulepszenia... Layla: Z wielką chęcią. Musa: Dobry pomysł.

Bloom: Czyli już postanowione! Nie traćmy już więcej czasu i zbierajmy się.


ALFEA: Daphne myśli nad sposobem pokonania Darkara i Trix.


Daphne: To już zbyt długo trwa. Domino nadal jest bez magii a ja nic nie mogę na to poradzić! To jest okropne! Jestem strażniczką Domino! Muszę coś wymyślić!

/Wchodzi Roxy/

Roxy: Witaj Daphne. Daphne: O Roxy, miło cię widzieć. Roxy: Co robisz? Daphne: Rozmyślam nad sposobem pokonania Trix i Darkara. Roxy: Rozumiem, masz coś? Daphne: Na razie nic. To jest strasznie frustrujące! Nie mogę pomóc Domino choć tak bardzo bym chciała. Roxy: Nie zamartwiaj się tym tak. Jestem pewna, że ty i Winx na pewno ocalicie Domino i cały wszechświat. A teraz w czym mogę ci pomóc? Moje lekcję się już skończyły, więc i tak nie mam nic do zrobienia. Daphne: Dziękuję ci, ale nie wiem w czym mogłabyś mi pomóc. Roxy: Coś się znajdzie. Szukałyście może jakiegoś zaklęcia, które by wam pomogło w walce? Wiem, że Winx zdobyły moc Starlix, ale pomoc w postaci jakiegoś zaklęcia może się przydać. Daphne: Tak naprawdę to nie, ale nie sądzę, że istnieje zaklęcie, które mogłoby nam pomóc, choć mogę spróbować jakieś stworzyć. To jest plan! Dziękuję ci Roxy! Bardzo mi pomogłaś! Roxy: Do usług! Jeśli potrzebujesz pomocy w tworzeniu zaklęcia to możesz na mnie liczyć. Daphne: Na razie nie, ale gdy będę jej potrzebować to na pewno cię znajdę. Jeszcze raz dziękuje! Do zobaczenia! Roxy: Do zobaczenia!


DAYMOND: Trix rozmyślają jak zemścić się na Winx.


Stormy: Znowu nas ubiegły! Darcy: Zdobyły koronę... Icy: Jak mogłyście do tego dopuścić! Stormy: A to ciebie tam nie było? Darcy: Ty też jesteś temu winna! Icy: Tu chodzi o moją siostrę! Nie mamy czasu na takie porażki! Stormy: Wiemy, że chodzi o twoją siostrę! Ciągle nam przypominasz! Darcy: Stormy ma rację! Rozumiem, że jesteś wkurzona na to, że nam się nie powiodło, ale ty też jesteś temu winna. Icy: Nieważne! Musimy się na nich jakość zemścić!

/Wchodzi Darkar/

Darkar: Widzę, że zawiodłyście. Cóż za niespodzianka... Darcy: Może gdyby ktoś nam pomógł to by się nie wydarzyło... Darkar: Obwiniasz mnie za swoją porażkę? Darcy: Ja tego nie powiedziałam.

Icy: Bardzo interesująca konwersacja, ale nie mamy na to czasu. Darkar: Dlaczego? Masz jakiś nowy plan? Icy: Myślę nad tym. Darkar: Już nie musisz myśleć, zająłem się tym. Stormy: To pochwal się! Darkar: Wykorzystam resztki swoich sił na opętanie Gwiezdnych Wrót, przez co posiądę moc, która pozwoli wam się zemścić na Winx. Darcy: A na czym ta moc będzie polegać? Darkar: Dowiesz się, ale nie teraz. Icy: Więc działaj, nie będziemy ci przeszkadzać.


ALFEA: Winx zbierają się do Czerwonej Fontanny.


Flora: Możemy już ruszać? Tecna: Jedzenie na piknik jest już gotowe, więc myślę, że tak. Stella: Nie! Jeszcze nie jestem gotowa! Layla: Stello! Ile ci to jeszcze zajmie? Stella: Chwilkę, nie wiem co założyć. Musa: Ta różowa wygląda ładnie. Stella: Ona nie ma być ładna tylko olśniewająca! Flora: Jestem pewna, że dla Brandona zawsze wyglądasz bosko. Stella: Może i tak.... Bloom: Na pewno! Stella: Więc wezmę tą niebieską z rozkloszowanym dołem. Flora: To już jesteśmy gotowe? Tecna: Tak. Bloom: Poczekajcie, napiszę do Skya. Layla: Może zrobimy im niespodziankę? Tecna: Dobry pomysł. Bloom: Wszystkie są za? Stella: Dobra. Flora: Ok. Musa: Jestem za. Stella: To do Czerwonej Fontanny!


DAYMOND: Darkarowi udaje się opętać Gwiezdne Wrota.


Darkar: Udało się! Darcy: Jestem pod wrażeniem. Darkar: Mam dla was prezent, który wam obiecałem. Oto moc cofania czasu. Wykorzystajcie ją do zemszczenia się na tych wstrętnych Winx. Darcy: Cofanie czasu? Ciekawe... Stormy: Ale w jaki sposób pomoże to nam w zemście na Winx? Darkar: To już wy musicie wymyślić. Ja dałem wam moc, więc wy zaplanujcie w jaki sposób ją wykorzystacie. Nie mogę za was robić wszystkiego. Icy: Na pewno coś wymyślimy, nie możemy zmarnować tego czaru. Darkar: Niestety czar ma jedną wadę, można go użyć tylko raz, więc radzę wam dobrze przemyśleć w jaki sposób go użyjecie. Najlepiej zaplanujcie sobie krok po kroku co chcecie zrobić. Nie przyjmuję do wiadomości żadnej porażki. Icy: Trochę słaby ten czar jak można go użyć tylko raz. Darkar: Jeśli użyjecie go mądrze nie będzie słaby.

/Darkar wychodzi/

Darcy: Więc, ma któraś jakiś pomysł? Stormy: Pomyślmy. Co najbardziej zaboli Winx? Icy: Na pewno nie cios w nie same, to nie zrobiłoby na nich żadnego wrażenia. Najlepiej uderzyć w to co kochają, albo w kogoś... Darcy: Już wiem co masz na myśli. Czerwona Fontanna i specjaliści! Icy: Dokładnie! Atak w stronę specjalistów najbardziej je zaboli. Stormy: Podoba mi się to! Kiedy ruszamy? Darcy: Najpierw obmyślmy dokładnie plan. Nie chcemy przecież by znowu coś nie wyszło. Stormy: To co? Mamy go zapisać na kartce? Darcy: Niezły pomysł. Stormy: To miał być żart. Icy: Darcy ma rację, żadnych pomyłek. Obmyślmy dokładny plan i zapiszmy go. Dopiero później ruszamy do Czerwonej Fontanny. Stormy: Niech wam będzie...


CZERWONA FONTANNA: Winx spotykają się z chłopakami.


Sky: Dziewczyny co wy tu robicie? Bloom: Przyszłyśmy wam zrobić niespodziankę. Postanowiłyśmy, że zdobycie mocy Starlix będziemy świętować z wami. Nie przeszkadza wam to? Sky: No coś ty! To świetny pomysł! Tak dawno nie mieliśmy czasu dla siebie!

/Dziewczyny rzucają się w ramiona chłopakom/

Stella: Brandon! Przepraszam cię za mój wygląd, ale nie miałam nic w co mogłabym ubrać na tą okazję. Brandon: Stello, ty zawsze wyglądasz cudownie! Flora: Helia, kochanie. Helia: Floro, jak zawsze jesteś jak kwiat w pełnym rozkwicie. Layla: Co u ciebie, Nex? Nex: Wszystko idealnie, gdy tu jesteś. Tecna: Hej Timmy! Timmy: Cześć Tecna! Wpadłem na nowy pomysł ulepszenia twojego sprzętu. Pokaże ci! Musa: Riven! Riven: Muso! Jestem szczęśliwy widząc ciebie! Brandon: Więc co będziemy robić? Stella: Wybierzemy się na piknik! Helia: Macie jedzenie? Flora: Tak, przygotowałyśmy trochę. Nex: Więc w drogę!

/Pojawiają się Trix/

Stella: Naprawdę? Dzisiaj też? Bloom: Winx przygotujcie się! Sky: Specjaliści wy też! Flora: Dlaczego nas nie atakują? Helia: Chyba nas nie zauważyły. Nex: Nie atakujmy na razie, zobaczmy co zrobią.


/Trix ze sobą rozmawiają/


Icy: Gotowe siostry? Stormy: Oczywiście! Rzucajmy czar i spadajmy. Darcy: Stormy ma rację, lepiej żeby nas nie zauważyli. W planie mamy zapisane, że mamy pozostać nie zauważone. Icy: Pamiętam! Mamy również zapisane, że cofamy szkołę do czasów powstania. Darcy: Pisałyśmy ten plan razem, więc wiem to. Stormy: Dość! Jesteśmy tu już zbyt długo!

/Trix rzucają czar/

Darcy: Podoba mi się to! I to bardzo! Stormy: Mają za swoje. Spadamy. Icy: Ruszajmy!

/Icy wypada plan działania/


Bloom: Co się właśnie stało? Musa: Gdzie my jesteśmy? Layla: Trix nas gdzieś przeniosły. Tecna: Niemożliwe! Moja lokalizacja pokazuje, że nie ruszyliśmy się z miejsca. Nex: Więc, gdzie jest Czerwona Fontanna? Tecna: Nie wiem. To bardzo dziwne... Layla: Twoja lokalizacja jest na pewno zaktualizowana? Tecna: Jestem tego pewna!

/Bloom podnosi kartkę z ziemi/

Flora: Co to jest? Bloom: Chyba plan działania Trix. Stella: Te wiedźmy zapisują swoje plany działania? Dziwne. Bloom: Widocznie tak. Czekajcie, tu jest napisane "Cofnąć Czerwoną Fontannę". Musa: Co? Brandon: Jak to możliwe? Bloom: Nie mam pojęcia. Sky: Dobrze, że przynajmniej wiemy co się stało. Nex: Tak, ale co teraz zrobimy. Flora: Musimy jakoś wszystko przywrócić do normalności! Riven: Jak? Bloom: Pomyślmy... W NASTĘPNYM ODCINKU: Czarodziejki wpadają w pułapkę Prastarych Wiedźm. Mroczny czar poddaje je próbie wiary w innych. Tymczasem specjaliści wyruszają do Alfei prosić o pomoc dyrektorkę szkoły oraz nauczycieli. Jednym z nich jest Wizgiz. Niestety nie rozpoznaje on Skya i innych. Winx muszą znaleźć sposób na pokonanie Trix i wydostanie się z przeszłości...

 

Logotyp przed czołówką: Wszelkie prawa autorskie oraz majątkowe pozostają własnościa wykonawcy tj. Krzysztof Tokarz, 27 Southwell Close, NoTTS, United Kingdom. Winx Forever Polska potwierdza, iż materiał używany będzie jedynie w celu własnej promocji, nie będzie używany do jakiejkolwiek opcji zarobkowej, tj. sprzedaży podmiotom trzecim itp. Zgodnie z ustaleniami, Winx Forever Polska dołoży wszelkich starań, aby informacje o wykonawcy wraz z podanymi odnośnikami zostały użyte do jego promocji. Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use! Klub Winx™ ©Rainbow Srl 2003-2020 • Wszystkie prawa zastrzeżone • Serie stworzył Iginio Straffi • www.winxclub.com

180 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Odcinek 13

Odcinek 12

Odcinek 11

bottom of page